Tuesday, June 12, 2012

Kau datang Nora? @#$%*!

Boleh tahan lama juga aku tak membuat sebarang blog entri. Kalau dikira secara agak-agak, ada la dalam enam bulan. Kalau dikira secara betul-betul berapa lama tempohnya, err.. korang kira sendiri lah kalau korang rajin. Kihkihkih.. Semenjak dua menjak lepas berkeluarga ni agak sibuk gamaknya. Dengan bermacam-macam urusan dari mula bangun pagi sampai la nk tidur semula. (Berapa banyak da ko punya sibuk da?)

Entah kenapa aku tergerak hati nak buat blog entri ni aku pun tak tahu. Buang tabiat agaknya. Atau pun mungkin sebab kepala aku tengah tak berapa nak betul dan mata rabak tak ingat sebab tak tidur malam tadi. Nak kata tengok bola, takde la tengok sangat. Nak kata buat kerja, pun takde buat sangat. Ha, tengok! Baru separuh jalan menulis dah mula rasa malas + ngantuk + sengal-sengal otak. Aih! Ni semua salah government la ni.(Melawak je wey!) Kihkihkih.  Tak pasal-pasal aku kena ISA nanti. Lol.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Kau datang Nora?" Abang Komeng bertanya sambil riak mukanya seakan tidak percaya yang Nora datang ke rumahnya dan menyangkakan bahawasanya tangkal dan jampi dari tok bomoh betul-betul mujarab. Walhal Nora awal-awal lagi sudah berpakat dengan DoReMi.

"Sudah-sudah! Kau tadi nak buang air kan? Kau pergi sekarang!" Abang Komeng mengarahkan anak-anak buahnya keluar supaya dia dapat berdua-duaan bersama dengan Nora.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kahkahkah. Gila! 

Psst! Aku ketandusan idea nak buat kerja ni. Tolong?

1 comment:

  1. Hahahaha....skrip x habis tu..apedaa...tuan director nih...:P

    ReplyDelete