Friday, October 12, 2012

Dredd Vs Zombies - Let The Games Begin?

Hahahaha! Abis semua benda nk "Let the games begin!" Nampak sangat pengaruh Bane ni dah menular dalam pemikiran anak-anak muda. Gile! Ni semua ajaran yg di bawak oleh anak-anak buah Bane la ni, macam @Xilantra.

Petang tadi waktu aku godek-godek Windows Market nak re-install application yg problem (Kalau pakai software penyamun je mesti ada problem! Aku la, orang lain aku tak tau la.) aku terjumpa la satu game, Dredd Vs Zombie. Dredd tau Dredd? Kalau tak tau esok g library sekolah carik buku pasal Dredd. Kalau tak jumpa baru google kt internet. No?

Game ni ala-ala Plant vs Zombie la, tapi versi Dredd. Dengan pistol dan senapang, dengan baju seragam dredd, dengan zombie yg tiba-tiba muncul dari dalam lantai, dengan zombie beracun, eh, macam-mcam lagi lagi lah ada dalam game ni. Ingat pakcik iklan estro tu cakap? "Macam-macam adoooo!" Chop! Iklan tu pakcik ke makcik yang cakap? *Lupe. Aku tatau la bila game ni mula wujud, tapi aku sedar kewujudan dia petang tadi lah. *slowpoke.

Gambar : Battlegrip.com

Ha, atas tu gambar iklan ke poster ke, aku tak pasti lah. Game ni untuk mobile device (android and iOs) aku rase. Tapi selamba je aku main kt laptop. Ok je, tak ada masalah. ( Biasalah, Windows 8 kan power! Ok, sumpah! Microsoft xbayar aku satu sen pun untuk aku cakap Windows 8 power!) Windows 8 je kot boleh main. Windows lain tak boleh. Windows lain boleh main buka tutup bukak tutup je la. Pagi-pagi bukak, dah nak maghrib tutup. Hahahah!

Dah. Sekarang yang aku nak cerita bukan pasal windows dia ke ape ke. Yang aku nak cerita sekarang ni, macam mane kerja aku nak siap kalau aku asyik duk main menda ni je? Ha, sape nak jawab? Malam ni aku ingat nak sambung buat kerja, alih-alih buka laptop, "Let The Games Begin!" Punah...


No comments:

Post a Comment